§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep internetowy Prestigeoutlet.pl jest prowadzony przez firmę: FHU Prestige Outlet Ewa Kotowicz, ul. Lipowa, nr 14b, 55-002 Dobrzykowice, NIP: 7382150379, REGON: 364980918, nazywany dalej „Sprzedającym”.
- Sklep internetowy pod adresem prestigeoutlet.pl prowadzi sprzedaż za pośrednictwem Internetu, zawierając umowę pomiędzy Sprzedającym a osobą zamawiającą (Kupujący).
- Kupującym może być pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
- Informacje zawarte na stronie internetowej sklepu nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie Kupujących do składania ofert zawarcia umowy sprzedaży.
- Zamówienia można składać poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu.
- Zamówienia w sklepie można składać 24 godziny na dobę. Warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji jest jego prawidłowe opłacenie zgodnie z formami płatności dostępnymi w chwili składania zamówienia.
- Wszystkie ceny podane na prestigeoutlet.pl są cenami brutto wyrażonymi w polskiej walucie. Jedyny koszt doliczany do ceny produktu to koszt wysyłki, w który wliczony jest także koszt opakowania.
- Cena produktu jest obowiązująca w chwili składania zamówienia przez Klienta. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, a także wprowadzania nowych towarów, usuwania towarów, dokonywania i odwoływania promocji oraz dokonywania zmian do promocji.
- Złożenie zamówienia w sklepie prestigeoutlet.pl stanowi złożenie Sprzedawcy przez Kupującego oferty zawarcia umowy sprzedaży towarów. Po złożeniu zamówienia Sprzedawca wysyła Kupującemu wiadomość mailową z potwierdzeniem zamówienia.
- Zamówienie jest złożone w sytuacji, gdy Klient poprawnie wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe (dokładny adres, na który towar ma być wysłany, numeru telefonu i adres e-mail). W przypadku błędnie podanych danych dostawy (np. brak polskich znaków) zamówienie może zostać anulowane. Przez zamówienie rozumiemy: wybór zamawianego towaru lub towarów, wybór sposobu płatności, wskazanie poprawnego adresu dostawy.
- Zamówienie jest realizowane po zaksięgowaniu zapłaty za towar przelewem bankowym na koncie Sprzedawcy. Zakupiony towar jest przesyłany za pośrednictwem wybranej firmy kurierskiej na podany przez Kupującego w formularzu zamówienia adres w ciągu 2-3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty.
- Klient składający zamówienie wyraża zgodę na wystawienie dowodu zakupu bez podpisu, w formie elektronicznej (wysłanej na podany adres email)
- Istnieje możliwość odbioru osobistego zakupionych towarów, w tym celu prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy na adres: sklep@prestigeoutlet.pl.
- W przypadku odstąpienia od umowy przed odbiorem towarów koszt zwrotu do sklepu nieodebranej przesyłki ponosi Klient.
- W ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia, Kupujący ma prawo zwrócić zakupiony produkt bez podawania przyczyny na mocy obowiązującej ustawy konsumenckiej. Należy zgłosić chęć zwrotu towaru na adres mail sklep@prestigeoutlet.pl Następnie w ciągu 14 dni kalendarzowych należy odesłać zakupy na adres firmy.
- W przypadku zamówienia z darmową dostawą, zwrot pieniędzy za towaru jest
pomniejszony o koszty wysyłki wybrane przez klienta. - Towar zwracany przez Klienta musi być nienaruszony, nieuszkodzony, czysty oraz kompletny (z opakowaniem). Do zwracanego towaru trzeba dołączyć dowód zakupu. Dodatkowo Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, tak, by uniknął uszkodzeń w czasie transportu. Koszt opakowania oraz odesłania Produktów ponosi Klient, Sklep nie odbiera przesyłek „za pobraniem” oraz w paczkomatach. Sklep zwraca Klientowi koszt towarów. Koszty zwrotnej przesyłki ponosi kupujący i jest on bezzwrotny.
- Kupujący ma prawo do Reklamacji. Reklamowany produkt należy przesyłać na adres firmy. W przypadku Reklamacji Sprzedający w ciągu 14 dni roboczych ustosunkuje się do sprawy Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania. Koszty dostarczenia produktu ponosi Klient. W przypadku uznania Reklamacji, koszt dostarczenia Reklamacji ponosi Sprzedający.
- W przypadku uwzględnienia reklamacji koszty przesyłki z nią związane pokrywa Sklep.
- O każdej zmianie regulaminu, powstałej z konieczności dostosowania go do aktualnie obowiązującego stanu prawnego, zarejestrowani Kupujący powiadomieni zostaną każdorazowo drogą elektroniczną. Na wskazany przez Kupującego przy rejestracji adres mailowy zostanie wysłana, minimum 30 dni przed wejściem w życie nowego regulaminu, informacja o zakresie zmian. Aktualna wersja regulaminu dostępna jest zawsze w zakładce „Regulamin”. W trakcie realizacji zamówienia oraz w okresie posprzedażowym (rok od daty zakupu na towary używane w przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową), Kupującego obowiązuje regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamówienia.
- Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych na podstawie ustawy „O ochronie danych osobowych” z 29.08.1997 r (Dz. U. Nr 133, poz. 883) oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. nr 144, poz. 1204). Kupujący, podając przy składaniu zamówienia swoje dane osobowe, wyraża zgodę na ich przetwarzanie w celu realizacji zamówienia. Kupujący ma prawo wglądu, modyfikowania oraz usuwania swoich danych osobowych. Więcej szczegółowych informacji odnośnie Polityki Prywatności można znaleźć w oddzielnej zakładce „Polityka Prywatności”.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy polskiego prawa.