Regulamin

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep internetowy Prestigeoutlet.pl jest prowadzony przez firmę: FHU Prestige Outlet Ewa Kotowicz,  ul. Lipowa, nr 14b, 55-002 Dobrzykowice, NIP: 7382150379, REGON: 364980918, nazywany dalej „Sprzedającym”.
  2. Sklep internetowy pod adresem prestigeoutlet.pl prowadzi sprzedaż za pośrednictwem Internetu, zawierając umowę pomiędzy Sprzedającym a osobą zamawiającą (Kupujący).
  3. Kupującym może być pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
  4. Informacje zawarte na stronie internetowej sklepu nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie Kupujących do składania ofert zawarcia umowy sprzedaży.
  5. Zamówienia można składać poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu.
  6. Zamówienia w sklepie można składać 24 godziny na dobę. Warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji jest jego prawidłowe opłacenie zgodnie z formami płatności dostępnymi w chwili składania zamówienia.
  7. Wszystkie ceny podane na prestigeoutlet.pl są cenami brutto wyrażonymi w polskiej walucie. Jedyny koszt doliczany do ceny produktu to koszt wysyłki, w który wliczony jest także koszt opakowania.
  8. Cena produktu jest obowiązująca w chwili składania zamówienia przez Klienta. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, a także wprowadzania nowych towarów, usuwania towarów, dokonywania i odwoływania promocji oraz dokonywania zmian do promocji.
  9. Złożenie zamówienia w sklepie prestigeoutlet.pl stanowi złożenie Sprzedawcy przez Kupującego oferty zawarcia umowy sprzedaży towarów. Po złożeniu zamówienia Sprzedawca wysyła Kupującemu wiadomość mailową z potwierdzeniem zamówienia. 
  10. Zamówienie jest złożone w sytuacji, gdy Klient poprawnie wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe (dokładny adres, na który towar ma być wysłany, numeru telefonu i adres e-mail). W przypadku błędnie podanych danych dostawy (np. brak polskich znaków) zamówienie może zostać anulowane. Przez zamówienie rozumiemy: wybór zamawianego towaru lub towarów, wybór sposobu płatności, wskazanie poprawnego adresu dostawy.
  11. Zamówienie jest realizowane po zaksięgowaniu zapłaty za towar przelewem bankowym na koncie Sprzedawcy. Zakupiony towar jest przesyłany za pośrednictwem wybranej firmy kurierskiej na podany przez Kupującego w formularzu zamówienia adres w ciągu 2-3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty.
  12. Klient składający zamówienie wyraża zgodę na wystawienie dowodu zakupu bez podpisu, w formie elektronicznej (wysłanej na podany adres email)
  13. Istnieje możliwość odbioru osobistego zakupionych towarów, w tym celu prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy na adres: sklep@prestigeoutlet.pl.
  14. W przypadku odstąpienia od umowy przed odbiorem towarów koszt zwrotu do sklepu nieodebranej przesyłki ponosi Klient.
  15. W ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia, Kupujący ma prawo zwrócić zakupiony produkt bez podawania przyczyny na mocy obowiązującej ustawy konsumenckiej. Należy zgłosić chęć zwrotu towaru na adres mail sklep@prestigeoutlet.pl Następnie w ciągu 14 dni kalendarzowych należy odesłać zakupy na adres firmy. 
  16. W przypadku zamówienia z darmową dostawą, zwrot pieniędzy za towaru jest
    pomniejszony o koszty wysyłki wybrane przez klienta.
  17. Towar zwracany przez Klienta musi być nienaruszony, nieuszkodzony, czysty oraz kompletny (z opakowaniem). Do zwracanego towaru trzeba dołączyć dowód zakupu. Dodatkowo Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, tak, by uniknął uszkodzeń w czasie transportu. Koszt opakowania oraz odesłania Produktów ponosi Klient, Sklep nie odbiera przesyłek „za pobraniem” oraz w paczkomatach. Sklep zwraca Klientowi koszt towarów. Koszty zwrotnej przesyłki ponosi kupujący i jest on bezzwrotny.
  18. Kupujący ma prawo do Reklamacji. Reklamowany produkt należy przesyłać na adres firmy. W przypadku Reklamacji Sprzedający w ciągu 14 dni roboczych ustosunkuje się do sprawy Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania. Koszty dostarczenia produktu ponosi Klient. W przypadku uznania Reklamacji, koszt dostarczenia Reklamacji  ponosi Sprzedający.
  19. W przypadku uwzględnienia reklamacji koszty przesyłki z nią związane pokrywa Sklep.
  20. O każdej zmianie regulaminu, powstałej z konieczności dostosowania go do aktualnie obowiązującego stanu prawnego, zarejestrowani Kupujący powiadomieni zostaną każdorazowo drogą elektroniczną. Na wskazany przez Kupującego przy rejestracji adres mailowy zostanie wysłana, minimum 30 dni przed wejściem w życie nowego regulaminu, informacja o zakresie zmian. Aktualna wersja regulaminu dostępna jest zawsze w zakładce „Regulamin”. W trakcie realizacji zamówienia oraz w okresie posprzedażowym (rok od daty zakupu na towary używane w przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową), Kupującego obowiązuje regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamówienia.
  21. Sprzedający  zobowiązuje się do ochrony danych osobowych na podstawie ustawy „O ochronie danych osobowych” z 29.08.1997 r (Dz. U. Nr 133, poz. 883) oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. nr 144, poz. 1204). Kupujący, podając przy składaniu zamówienia swoje dane osobowe, wyraża zgodę na ich przetwarzanie w celu realizacji zamówienia. Kupujący ma prawo wglądu, modyfikowania oraz usuwania swoich danych osobowych. Więcej szczegółowych informacji odnośnie Polityki Prywatności można znaleźć w oddzielnej zakładce „Polityka Prywatności”.
  22. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy polskiego prawa.